rewlio.blogg.se

25 februari 2013

Första dagen på början av allt det här nya.
Vet inte riktigt allt som kommer hända, men nu kör vi.
 
Betalade in avgiften till Crossfit nu ikväll så nu är det bara att vänta på söndag.
Nervös är jag, men det är väl bra antar jag!? Sjukt peppad! Vill bara att det ska bli söndag nu så jag får prova. Kommer jag klara av det? Kommer jag vara sämst? Hur grymma kommer alla andra vara? Waaa! Fasen så nervöst!
 
Men innerst inne skrattar hjärtat och gör volter. Lycka. Äntligen ska ja göra nåt JAG vill. Nåt JAG gör som inte många andra av de jag känner gör. Nåt JAG kommer må bra av (tror jag :) ).
 
Mer en annan dag. Nu ska jag bära Oliwer till hans säng, han somnade här bredvid mig i soffan. Älskade lilla, stora killen min.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: