rewlio.blogg.se

Måste ändra..

Andra ska inte få ta min energi från mig. Jag blir helt tom. Så ska det inte va och så vill jag inte ha det.

Nåt jag däremot vill är spendera all min tid med Oliwer.
I morse lämnade jag honom på dagis, han gick in och lekte med bilarna. Medan jag satte på mig skorna kom han tillbaka och sa att han skulle vinka. Han gick till fönstret och jag gick ut. Vi vinkade och vinkade. Jag vinkade hela vägen till bilen och i bilen och när jag åkte iväg stod han fortfarande kvar. När jag svängde ut på vägen förbi busshållplatsen stod han fortfarande kvar.. Åh mitt lilltroll! Varför varför varför ska jag måsta jobba heltid!? Min kotte. Hur ska jag kunna spendera så mycket tid som möjligt med honom och ända tjäna in pengarna som behövs?
Om nån kunde svara på det vore det kanon.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: