rewlio.blogg.se

Sista dagen som 24åring.

Vet inte men det känns som i morgon är det dags att ta tag i livet och verkligen köra på det jag vill och sikta rakt mot målet.
Jag vet vad jag vill och vad jag vill uppnå. Jag vet att jag kan klara det, men jag vet också att jag behöver stöttning till tusen! Peppad till tusen och ska klara detta!

Helt död och paj i axeln efter kvällen pass i boxen. Shit alltså!! Men tack vare otroliga människor kämpar man och tar sig igenom och sen får man tips och råd så man ska va fit for fight till onsdag igen.

Min lilla prins har kommit hem nu idag. Hängig är han min lilla groda, men ändå den mysigaste kille jag vet. Vi hann lite mys innan cf och sen innan han somnade. Men vi blir hemma i morgon så då hinner vi mysa ordentligt :)

Sista kvällen som 24 åring och nu ska jag bara njuta innan jag ska sova. Ska även skriva ner mina kommande mål.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: