rewlio.blogg.se

Crossfit

First done!
Fy fan vad jävla grymt! Är helt slut i armarna. Kan typ inte hålla i telefonen när jag ska prata. :P Nu jäklar ska jag ta mig igenom detta! Jag vet det kommer bli tufft, men nu vill jag satsa.

Har haft en riktigt bra helg. Mycket god och trevlig middag i fredags. En sväng på stan och lite lunch hann vi med på lördag inna jag hämtade Oliwer. Tog med mig prinsen på Max och hade mysmiddag med massa skratt och sen hem och mys i soffan. Har haft ritkigt mys med Oliwer hela dagen idag för att klara mig en vecka utan honom.. Lyssnade på Mustach och låg i sängen flera timmar i morse. Vi lekte ute, va på upptäktsfärd och lagade våfflor till lunch. Sen mys i soffan och kolla Bamse.

Nu ska jag äta lite mer mat och bädda rent i sängen. Sen är det nog god natt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: